Εξοικονομησε 20% σε ολα τα γυαλια ηλιου

Εξοικονομησε 20% σε ολα τα γυαλια ηλιου

Επιστροφή εντός 365 ημερών - χωρίς ερωτήσεις !
Μεταφορικά 4 € - Επιλογή για Δωρεάν Μεταφορικά πάνω από 59 €-
Επικοινωνία

Όλοι Έχουν Μια Ιστορία Άξια Αφήγησης

Θέλουμε να βοηθήσουμε κάθε άνδρα να διηγηθεί τη δική του.

Το Όραμα

Τα ανδρικά αξεσουάρ δεν προορίζονται μόνο για να τα φοράμε σε ειδικές και επίσημες περιστάσεις, ούτε απευθύνονται σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανδρών. Και φυσικά δεν είναι μόνο για επίδειξη. Αυτά αποτελούν την εξωτερίκευση των προτιμήσεων, της ιδιοσυγκρασίας, των εμπειριών, των συναισθημάτων που κάθε άνδρας κρύβει μέσα του. Βοηθούν τους άνδρες να πουν στους άλλους την ιστορία τους και να εκφράσουν προς τα έξω τι νιώθουν μέσα τους. Εν ολίγοις, τα αξεσουάρ, παρά το μικρό τους μέγεθος, αποτελούν μέσον κωδικοποίησης του εσωτερικού κόσμου κάθε άνδρα. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο, σημαίνουν πολλά και ξεφεύγουν από το καθαρά στυλιστικό κομμάτι.

Η Trendhim σχεδιάζει υψηλής ποιότητας ανδρικά αξεσουάρ που είναι εξίσου trendy, δηλαδή μέσα στη μόδα, όσο και προσιτά οικονομικά. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρεις αξεσουάρ για άνδρες από 13 brands που λανσάρουν αρκετές συλλογές κάθε χρόνο. Επίσης, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά από άρθρα για να βοηθήσουμε όσους επισκέπτονται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να απογειώσουν στυλιστικά το look τους και να αγοράσουν προϊόντα μόδας που θα τους ταιριάζουν και θα κάνουν τη διαφορά. Η συλλογή με τα άρθρα μας ενημερώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα με πρακτικά, χρήσιμα και ενδιαφέροντα θέματα.

Οι Αξίες Μας

Θα ήθελες να εργαστείς στην Trendhim;

Ανακάλυψε τις ανοιχτές θέσεις εργασίας και γνώρισέ μας καλύτερα διαβάζοντας το Atlas.

1 Όλοι έχουν μια ιστορία άξια αφήγησης2 Η ιστορία της trendhim2.1 20072.2 2008 - 20142.3 20152.4 20162.5 2017-20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Η Ιστορία της Trendhim

Είχες ποτέ μια απ' αυτές τις περίεργες μέρες; Βρέθηκες ποτέ στο δίλημμα να απενεργοποιήσεις το ενοχλητικό ξυπνητήρι για να απολαύσεις λίγες ακόμα στιγμές πρωινής χουζούρας χωρίς να υπολογίζεις ότι μπορεί να αποκοιμηθείς και ν' αργήσεις; Την έχουμε περάσει κι εμείς αυτή τη φάση...

Οι επιλογές που κάνουμε είναι αυτές που καθορίζουν την ιστορία μας.

Δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε να αποφασίσεις πόσος ύπνος θα σου είναι αρκετός, όμως μπορούμε να σε βοηθήσουμε να πεις την ιστορία σου προσφέροντας αμέτρητες στυλιστικές επιλογές και συνδυασμούς μέσα από την ευρεία γκάμα των προϊόντων και αξεσουάρ για άνδρες που θα βρεις στον ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τα προϊόντα μας είναι μοναδικά και δεν μπορείς να τα βρεις πουθενά αλλού. Έχουν σχεδιαστεί στη Δανία και θα τα βρεις μόνο σε κάποιο από τα 13 house brands μας. Το κάθε αξεσουάρ έχει κάτι διαφορετικό να πει.

Ποιο ή ποια απ' αυτά θα επιλέξεις;

Ποια ιστορία επιθυμείς να πεις;

Μάθε την ιστορία της Trendhim, από τη γέννηση της ιδέας έως σήμερα.

2007

Όλες οι καλές ιστορίες έχουν μία Αρχή... Συνήθως, όχι στις 4 τα ξημερώματα !

Η Trendhim ιδρύθηκε στα τέλη του 2007 από τον Sebastian και μένα (Mikkel). Τότε ήμασταν 18 ετών και μόλις είχαμε αποφοιτήσαμε από το λύκειο. Ήμασταν νέοι, γεμάτοι ενέργεια, και με μια τεράστια επιθυμία να ξεκινήσουμε τη δική μας επιχείρηση... και ρομαντικά τολμηροί ώστε να κάνουμε πράξη το όνειρό μας.

Εν τέλει, καταλήξαμε σε 2 βασικές ιδέες – υπηρεσία delivery ψωμιού τα Σαββατοκύριακα ή ένα online κατάστημα με ανδρικά κοσμήματα και αξεσουάρ.

Ένα μεγάλο ατού στις επιχειρήσεις είναι να μπορείς να παίρνεις γρήγορες και σωστές αποφάσεις. Έτσι, μόλις σκεφτήκαμε ότι εάν επιλέγαμε το πρώτο σενάριο θα έπρεπε να ξυπνάμε στις 4 π.μ. και να κάνουμε delivery ψωμιού πόρτα-πόρτα, δεν μας πήρε πολύ ώρα να αποφασίσουμε ομόφωνα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να την 'παλεύαμε' για πολύ.

Αυτό ήταν! Το σενάριο των παραδόσεων ψωμιού μέσα στο ΣΚ την 'έκανε με ελαφρά πηδηματάκια' απίστευτα γρήγορα και από τις 'στάχτες' της απέχθειάς μας για τα πρωινά ξυπνήματα... 'αναδύθηκε' η Trendhim.

2008 - 2014

Go Big or Go Home

Επενδύσαμε τα πάντα - όχι μόνο χρήματα, αλλά και χρόνο, σχέσεις, την κοινωνική ζωή μας - στην εταιρεία. 16 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα για 2 χρόνια. Χωρίς διακοπές ή αργίες. Ήταν ο απόλυτος ορισμός του ξεπατώματος.

Μετακομίσαμε από το διαμέρισμα που μοιραζόμασταν σε ένα σπίτι αρκετά μεγάλο για να στεγάσει τόσο εμάς όσο και την εταιρεία. Σε λιγότερο από ένα χρόνο, έπρεπε να μεταφέρουμε την Trendhim σε μια πραγματική αποθήκη.

Η ιστοσελίδα της Trendhim το 2008/2009. Γελάστε ελεύθερα.

Στο τέλος του 2009, η Trendhim ήταν αρκετά κερδοφόρα ώστε να μας πληρώνει μισθούς πλήρους απασχόλησης. Μέχρι τότε, κάναμε διανομές εφημερίδων και συνθέσεις λουλουδιών για να έχουμε να φάμε. Χρειάζεται πολύ πάθος, υπομονή, και φοβερές αντοχές για να μπορείς να εργάζεσαι με μερική απασχόληση ώστε να μπορείς να συντηρείς τα έξοδα της πλήρους απασχόλησής σου.

Το 2012, αποφασίσαμε ότι ήταν καιρός να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε τα δικά μας προϊόντα. Και κάπως έτσι, "γεννήθηκε" το πρώτο μας in-house brand, η Lucleon.

Στο τέλος του 2014, η Trendhim αναπτυσσόταν σταθερά και δυναμικά, οπότε, όπως ήταν φυσικό, επεκταθήκαμε και σε άλλες χώρες, συγκεκριμένα σε Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία και Ολλανδία.

Και... αρχίσαμε να προσλαμβάνουμε κόσμο για να συσκευάζει παραγγελίες. Αυτό κι αν ήταν επιτυχία!

2015

Μια Καταπληκτική Εμπειρία

Η Karina και ο Kristof μπήκαν στην ομάδα, το απόθεμα μας αυξήθηκε, και η αποθήκη των 200 τ.μ. ήταν τόσο γεμάτη που έπρεπε να περπατάς στο πλάι για να πάρεις και να συσκευάσεις τις παραγγελίες. Είχαμε μετατρέψει την αποθήκη σε μονόδρομους.

Έτσι, κάναμε μια σύσκεψη, πήραμε μια μεγάλη απόφαση, ξεριζωθήκαμε, αποχαιρετήσαμε το σπίτι μας... και μετακομίσαμε στην άλλη πλευρά του δρόμου.

Μια φωτογραφία και των 5. Από τα αριστερά, Sebastian, Karen, Karina, Mikkel, και Martin. Ο Kristof δυστυχώς δεν είναι στη φωτογραφία.

Μετακομίσαμε στα καινούρια μας κεντρικά γραφεία, όπου είχαμε αρκετό χώρο για αγώνες με καρτ, τραπέζια του πινγκ-πονγκ και αρκετό χώρο για δημιουργική σκέψη και ιδέες.

Οι μέρες που κοιμόμασταν στα στρώματα μέσα στο καθιστικό ήταν πλέον παρελθόν.

Κάποιος θα σκεφτόταν ότι "αυτό είναι το σημείο που γίνονται επαγγελματίες". Ωστόσο, έγινε το ακριβώς αντίθετο. Με την παραδοσιακή έννοια τουλάχιστον.

Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να είμαστε άνετοι και να το μεταδίδουμε και στους άλλους. Άλλωστε, μόνο τυχαίο δεν είναι ότι η φράση που μας χαρακτηρίζει απόλυτα είναι το "Hakuna Matata". Από την αρχή, αποφασίσαμε ότι στην Trendhim δε θέλαμε να είμαστε "επαγγελματίες" για χάρη του επαγγελματισμού. Ούτε σαν εταιρεία, ούτε και σαν άτομα.

Θέλουμε να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας με προσγειωμένο, φιλικό, άνετο τρόπο... ως άνθρωπος προς άνθρωπο. Επίσης, οι υπάλληλοί μας αποτελούν πάντα μέρος της ομάδας και μαζί επιθυμούμε να εξελιχθούμε ως άνθρωποι και ως εταιρεία.

Η ιστορία κάθε ανθρώπου είναι διαφορετική, η αξία του κάθε ανθρώπου είναι ανεκτίμητη. Και εμείς σίγουρα δεν είμαστε οι τυπικοί εργοδότες. Μας αρέσει το καινούριο, οι προκλήσεις, έχουμε φιλοδοξίες. Θέλουμε να γίνουμε οι καλύτεροι με τον δικό μας ξεχωριστό τρόπο. Γιατί άλλωστε να μοιάσουμε σε άλλους;

2016

Μια Χρονιά Γεμάτη Εξελίξεις!

Ωωωω, το 2016!

Τι υπέροχη χρονιά για την Trendhim. Τόσα εκπληκτικά και μοναδικά πράγματα συνέβησαν. Είναι δύσκολο να επιλέξουμε τι να πρωτοπούμε.

Θα ξεκινήσω με τις χώρες. Αρχές Φλεβάρη, αφού ξεκουραστήκαμε για ένα μήνα μετά τα Χριστούγεννα, και κάνοντας έρευνα για τους λατρεμένους μας γείτονες στην Ευρώπη, καθίσαμε όλοι να φάμε μεσημεριανό. Ήμασταν έτοιμοι να πάρουμε την τελική μας απόφαση για το ποιες 2 χώρες θα επιλέγαμε από τις 11 για να ανοιχτούμε. Τότε κάποιος είπε: "Γιατί να μην ανοιχτούμε σε όλες;".

Λοιπόν, αυτό κάναμε. 2 εβδομάδες αργότερα, 43 μεταφραστές μετέφραζαν ολόκληρη την ιστοσελίδα, μαζί με τα 3000+ προϊόντα, σε 8 γλώσσες, με σκοπό να καλύψουμε τις αγορές 11 χωρών. Εν τέλει, φτάσαμε τα 5.000 προϊόντα. Άλλωστε, είχαμε πλέον μια τεράστια αποθήκη που έπρεπε να γεμίσει!

2017-2018

Τρέχα, Γαζέλα, Τρέχα

Ούτε το κρασάρισμα του διαδικτύου που βρήκε να συμβεί κατά τη διάρκεια της Black Friday τον Νοέμβριο του 2018 δεν κατάφερε να σταθεί εμπόδιο στον 'πύραυλο' που ακούει στο όνομα Trendhim… Αν και ήταν μια εκνευριστική στιγμή που δεν θα θέλαμε να ξανασυμβεί... Ευτυχώς, με πολύ κόπο, καταφέραμε να παραδώσουμε επιτυχώς όλες τις παραγγελίες εκείνης της μέρας. Μάλιστα, γίναμε και πρώτο θέμα στα ειδησεογραφικά πρακτορεία της Δανίας. Ο Sebastian έγινε το 'αστέρι' της ημέρας!

Την περίοδο 2017/2018 καταφέραμε να κάνουμε ανοίγματα σε ακόμα 12 νέες χώρες, όπως Αυστραλία, Σιγκαπούρη, Καναδά, Νέα Ζηλανδία, και ΗΠΑ. Έτσι, φτάσαμε αισίως να πουλάμε στις αγορές 28 χωρών. Ήταν μια περίοδος γεμάτη από συναρπαστικές ιστορίες.

Κοιτώντας πίσω από το πού ξεκινήσαμε και πως άλλαξε μέσα σ' αυτά τα χρόνια το brand DNA και η εταιρική μας ταυτότητα, μας γεμίζει περηφάνεια και ευχαρίστηση. Μάλιστα, καταφέραμε να γίνουμε η 10η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία στη Δανία (2017) – κερδίσαμε τον τίτλο ‘Gazelle Company’.

Αν και δεν γνωρίζουμε πώς καταφέρνουν οι γαζέλες και τρέχουν τόσο γρήγορα... ωστόσο, εμείς καταφέραμε τόσα πολλά και τόσο γρήγορα, χάρη στο συνδυασμό φανταστικής ομαδικής συνεργασίας και έμφασης στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Ευτυχώς που δεν υπάρχουν γατόπαρδοι στο Horsens.

2019

Ακόμα Περισσότερες Ιστορίες Άξιες Αφήγησης

Θυμάστε το πρώτο house brand που δημιουργήσαμε το 2012; Πλέον, έχουμε 13 μοναδικά brands με πάνω από 1.600 διαφορετικά προϊόντα στο portfolio μας. Συνεχίζουμε να έχουμε ως στόχο την περαιτέρω δημιουργία και λανσάρισμα νέων προϊόντων σχεδιασμένων στη Δανία από την in-house σχεδιαστική ομάδα μας, προϊόντα που θα είναι διαθέσιμα προς πώληση αποκλειστικά και μόνο μέσω της Trendhim.

Η 'φλόγα' της δημιουργίας και της φιλοδοξίας να είμαστε οι καλύτεροι σ' αυτό που κάνουμε, παρέμεινε η ίδια. Αυτό που άλλαξε είναι ότι πλέον οι πελάτες μας μπορούν να κάνουν αγορές επιλέγοντας από μια σαφώς μεγαλύτερη γκάμα από ανδρικά αξεσουάρ, κοσμήματα, κλπ. Ο Martin εξακολουθεί να πίνει φανατικά ενεργειακά ποτέ και κανείς μας δεν μετανιώνει που εν τέλει δεν αποφασίσαμε να κάνουμε delivery ψωμιού τα Σαββατοκύριακα... Όπως αποδείχθηκε τελικά, το ξυπνητήρι αποτέλεσε τεράστια αποτρεπτική δύναμη... και μας βγήκε σε καλό.

Μια από τις μεγαλύτερες ευλογίες όλης αυτής της πορείας είναι οι άνθρωποι. Νιώθουμε πολύ τυχεροί που καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια φανταστική ομάδα αποτελούμενη από πολύ σκληρά εργαζόμενα, υπεύθυνα, χαρούμενα, θετικά, και δημιουργικά άτομα. Πλέον, η ομάδα της Trendhim απαρτίζεται από 50+ άτομα. Ορισμένοι πλήρους απασχόλησης, άλλοι μερικής, άλλοι εξωτερικοί συνεργάτες... όλοι, καταπληκτικοί!

Προσπαθήσαμε να τους φέρουμε όλους στα κεντρικά γραφεία για μια αναμνηστική φωτογράφιση, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ήταν δυνατό. Πάντως, καταφέραμε να μαζευτούμε 26 από την ομάδα.

Τόσα πολλά νέα προϊόντα και συνάδελφοι μάς προκάλεσαν, ωστόσο, νέους "πονοκεφάλους". Η νέα αποθήκη στην οποία μετακομίσαμε το 2015 ήταν ήδη πολύ μικρή για εμάς, οπότε μετακομίσαμε σε ένα τεράστιο κτίριο 3.000 m2 με άφθονο χώρο για την ανάπτυξη της εταιρείας μας.

2020

Καλή Εξυπηρέτηση = Καλή Επιχειρηματικότητα

Η έμφασή μας στην εξυπηρέτηση πελατών απέδωσε καρπούς. Με το παγκόσμιο lockdown να φέρνει περισσότερους αγοραστές στο διαδίκτυο και με περισσότερους ανθρώπους να μοιράζονται τις εμπειρίες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η φήμη της Trendhim άρχισε να εξαπλώνεται σαν πυρκαγιά - και το ακόμα καλύτερο... η συντριπτική πλειοψηφία κριτικών και αξιολογήσεων ήταν εξαιρετικά θετική.

Η φημολογία από στόμα σε στόμα πρόσθεσε "καύσιμα" που εκτόξευσαν την ανάπτυξή μας, γεγονός που μας επέτρεψε να προσλάβουμε περισσότερους ανθρώπους, να σχεδιάσουμε περισσότερα προϊόντα και να παραγγείλουμε μεγαλύτερους όγκους, μειώνοντας το συνολικό κόστος. Όλα αυτά μας βοήθησαν να διατηρήσουμε τα αξεσουάρ μας σε προσιτές τιμές, αλλά και να βελτιώσουμε σημαντικά την ποιότητα, τη γκάμα, και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας.

Το 2020 ήταν μια χάλια χρονιά για πολλούς λόγους, αλλά αδράξαμε την ευκαιρία να βελτιωθούμε και να αλλάξουμε προς το καλύτερο. Είχαμε πάντα επίγνωση της ευθύνης μας απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία στο σύνολό της. Μάλιστα, φέτος λανσάραμε ορισμένα από τα πιο φιλόδοξα έργα αειφορίας που έχουμε συμμετάσχει μέχρι σήμερα.

2021

ΟΚ, το θέμα του χώρου έχει καταντήσει γελοίο...

Αυτή η αποθήκη των 3.000 τ.μ. στην οποία μετακομίσαμε το 2019... ξέρετε... αυτή με τον "άφθονο χώρο για να εξελιχθούμε ακόμα περισσότερο". Ναι, πλέον άρχισε να γίνεται πολύ μικρή. Και δεν είναι μόνο αυτό: το σύστημα διαχείρισης της αποθήκης μας δεν μπορούσε πλέον να ανταποκριθεί στον ολοένα αυξανόμενο όγκο παραγγελιών που λαμβάναμε καθημερινά.

Έτσι, πήραμε τη μεγάλη απόφαση και μεταφέραμε, για άλλη μια φορά, ολόκληρη την αποθήκη μας - και τα 650.000+ μεμονωμένα αντικείμενα - μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο! Πλέον με νέα, ακόμα πιο τεράστια αποθήκη 5.500 τ.μ. που εκτείνεται σε 3,3 εκτάρια, έχουμε άπλετο χώρο. Ακόμα και αν χρειαστεί, για πολλοστή φορά, περισσότερος χώρος, πλέον θα μπορούμε να τον αποκτήσουμε ευκολότερα. Αυτή είναι η νέα φιλοσοφία με την οποία λειτουργούμε τώρα. Και το νέο μας σύστημα διαχείρισης αποθήκης λειτουργεί σαν μια καλοκουρδισμένη μηχανή που δίνει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στον "πύραυλο" της Trendhim.

Παρά την πανδημία και τα παγκόσμια προβλήματα εφοδιασμού που την συνόδευαν, καταφέραμε να σχεδιάσουμε, να πρωτοτυπήσουμε και να επαναπροσδιορίσουμε το δρόμο μας προς τα πάνω με περισσότερα από 1.000 αποκλειστικά προϊόντα, ενώ βρεθήκαμε και στην πολύ ευχάριστη θέση να προσλάβουμε περισσότερους από 100 φοβερούς συναδέλφους, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται στην παρακάτω φωτογραφία. Είναι πολύ ενθουσιώδεις και δεν το κρύβουν!

Αναπτυχθήκαμε ταχύτατα φέτος και χρησιμοποιήσαμε αυτή την ανάπτυξη στρατηγικά. Περισσότερες παραγγελίες μεγαλύτερου όγκου καθιστούν το κόστος κατασκευής και διάθεσης λιγότερο δαπανηρό. Ωστόσο, αντί να συμπιέσουμε την τιμή προς τα κάτω, προτιμήσαμε την ποιοτική αναβάθμιση. Κατά τη διάρκεια του 2021, κάναμε βελτιώσεις σε ορισμένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα μας και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε στο εγγύς μέλλον. Παράλληλα, προσθέταμε ακόμα περισσότερα φανταστικά κομμάτια στη συλλογή μας, σχεδόν κάθε εβδομάδα.

Με την πάροδο του χρόνου, μαθαίνουμε από τα λάθη μας, προσπαθούμε να βελτιωνόμαστε και να εξελισσόμαστε συνεχώς. Κατά τα φαινόμενα, αυτή η φιλοσοφία μας έχει συμβάλει σημαντικά στην ολοένα ανοδική πορεία του "πυραύλου" που λέγεται Trendhim.

2022

Μεγάλη εστίαση στην Εξυπηρέτηση

Το best-seller ρολόι μας είναι το Dante. Το 2022, πήραμε ένα τεράστιο ρίσκο και προχωρήσαμε σε αναδιαμόρφωση με βάση τα σχόλια των πελατών. Και... βουαλά... το Dante II.

Επενδύσαμε σε μια ολοκαίνουργια μηχανή εκτύπωσης υπεριώδους ακτινοβολίας ώστε να μπορούμε να φτιάχνουμε τυπωμένες, κατά παραγγελία θήκες για ρολόγια. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε πλέον να αποτυπώνουμε κείμενο σε δέρμα, να χαράζουμε μέταλλο με λέιζερ και να εκτυπώνουμε εικόνες στο πίσω μέρος των ρολογιών. Μας αρέσει να κάνουμε το καθετί προσωπικό.

Το νέο γραφείο μας έπρεπε να μοιάζει με το σπίτι μας - όχι απλώς ως ένας ενοικιαζόμενος χώρος γραφείων. Κάθε τμήμα διακόσμησε το χώρο του και τώρα τα γραφεία μας στο σύνολό τους μοιάζουν με το αγαπημένο μας στέκι. Μάλιστα, ανοίξαμε και το δικό μας γυμναστήριο! Ποδήλατα γραφείου, walking pads και in-house γυμναστήριο... Πλέον, δεν έχουμε καμία δικαιολογία για να μην είμαστε σε φόρμα.

Αλλά αυτά τα "άτιμα" γλυκίσματα, παραμένουν σκέτος πειρασμός.

2023

Τόσα... Πολλά... Προϊόντα...

Όχι μόνο κάναμε νέο ρεκόρ ανεβάζοντας πάνω από 2000 προϊόντα στο διαδίκτυο εκείνη τη χρονιά, αλλά προσθέσαμε πολλές κατηγορίες για να επιλέγουν οι πελάτες μας. Μποξεράκια και κάλτσες σε διάφορα designs, υλικά και χρώματα, μια ξεχωριστή κατηγορία για κουτιά δώρων και ένα σωρό κοσμήματα για piercing.

Για να το γιορτάσουμε, ορισμένα άτομα στο γραφείο έκαναν piercing στα αυτιά τους.

Καλωσορίσαμε επίσης ένα νέο house brand στη γκάμα μας - το street style brand μας, Otsu. Από την πλευρά της λειτουργικότητας, επενδύσαμε σημαντικά σε ένα νέο διαλογητή ικανό να διαχωρίζει πάνω από 2000 πακέτα ανά ώρα με ακρίβεια 99,9%.

Και το τελευταίο ταπεινό ορόσημο: πετύχαμε μέση βαθμολογία 4,7 στο Trustpilot σε 28+ αγορές, με ελάχιστη βαθμολογία 4,5 σε κάθε μία απ' αυτές.

2024

Ο Πύραυλος στοχεύει προς το Μέλλον

Ξεκινήσαμε τη χρονιά με έναν ολοκαίνουργιο, ενημερωμένο Άτλαντα. Ο Άτλας είναι ένας οδηγός για την εταιρική κουλτούρα, την επικοινωνία, και τα house brands μας.

"Ψήνεσαι" να εργαστείς στην Trendhim; Ρίξε μια ματιά...

Ο νέος διαλογητής μας αποδείχθηκε εξαιρετικά χρήσιμος κατά τη διάρκεια της καμπάνιας του Αγίου Βαλεντίνου. Καταφέραμε να παραδώσουμε 43.114 πακέτα, ενώ τα νέα μας κουτιά με δώρα σημείωσαν τεράστια επιτυχία!

2025

Συνεχίζεται...!